TORRENT, CURSA I EXCURSIÓ

Juny ha començat així com ens agrada a la gent de la Secció, amb tres activitats dins el mateix cap de setmana: un torrent, una cursa i una excursió!

Dissabte, el grup de ferrerets de la Secció van anar a fer el torrent de Mortitx, un clàssic del barranquisme illenc. Tot i ser un barranc curt (500 metres aproximadament) això no és un impediment perquè no sigui ben divertit i tingui dos sals ben impressionants a la seva part final: el Salt Gran i l’Escotorrador.

Quan varen acabar, van sortir del torrent amb barca i van recórrer la part litoral de la costa nord de la Serra de Tramuntana, veient el forat de Mallorca, el Castell del Rei i la Cambra de la Senyora fins arribar a Sant Vicenç.

Diumenge tocava una nova cursa per muntanya del calendari, el Desafío FAS, organitzada pel club militar Regimiento 47. Sense cap dubte, el gran protagonista va ser la calor fent que els 42 Km i 2000 metres de desnivell positiu de la prova es fessin encara més durs.

La particularitat d’aquesta prova és que comença a cota 0 al Port de Sóller i arriba fins al punt més alt de Mallorca, el Puig Major a 1.445 metres tot pujant per la finca de Monnaber i la Coma de n’Arbona per després baixar cap a Son Torrella i seguir pel Barranc de Biniaraix per després tornar anar cap al Port de Sóller.

Així que només ens queda donar l’enhorabona a totes i a tots els nostres corredors i especialment a la incombustible Asmaa Zammou que quedà 2ona absoluta!

Resultats: https://www.elitechip.net/index.php?zwshow=compdet&idcomp=6767082&compsec=clas

Finalment, el mateix diumenge, el grup de senderisme va anar a fer una altra excursió clàssica, el Camí dels Pintors que recorre el litoral d’entre el Port de Sóller i Cala Deià passant per Llucalcari.

Des de Sóller, agafaren el Camí de Son Sales fins a Muleta Gran per després començar a baixar fins a Ben d’Avall, des d’on comença el Camí dels Pintors fins arribar a Cala Deià, on dinaren i aprofitaren per fer una nedada ja que el deia acompanyava. Després pujaren en direcció a Deià per enllaçar amb el GR-221 fins arribar una altra vegada a Sóller.

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close